پروژه هتل هوشمند Kempinski در اندونزی با HDL

هتل هوشمند Kempinski در اندونزی با HDL

جزیره بالی، ساحلی رمانتیک و هتل های لوکس می‌باشد که هتل هوشمند Kempinski به عنوان نگین این هتل‌های لوکس به شمار می‌رود.
در این جزیره هرچیزی که می خواهید را به دست آورید
این جزیره با کوه‌های متعدد پوشش گیاهی سبز و چشم‌اندازی زیبا توانست به مرواریدی در بین جزیره های متعدد کشور اندونزی تبدیل شود.
در سال ۲۰۱۵ جزیره بالی به عنوان یکی از بهترین جزیره های جهان در مجله Travel+Leisure معرفی شده است.

 

امروز جزیره بالی اندونزی یک مقصد توریستی محبوب به شمار می آید این جزیره نماینده‌ای از رویا شعر و تکه از بهشت در قلب مردم است.
بازی تنها در طبیعت زیبایی زبان زدن ندارد بلکه در هنر و فرهنگی یونیک نیز سرآمد است.
این جزیره به خاطر رقص کلاسیک و مجسمه های زنده اش شهرت دارد.

 

در طی سال های بسیار عالی هنرمندان را از سرتاسر جهان به خاطر جذابیت هنری رنگارنگ و غنی خود جذب کرده است.
اگرچه بسیاری از مردمان اندونزی مسلمان هستند ساکنان جزیره بالی هندویی هستند که می توان در هر خانه از این هندوها یک زیارتگاهی زیبا دید.

 

هر خانواده روستا و هر شهر، یک معبد ساخته است و به همین دلیل است که جزیره بالی به عنوان جزیره‌ای ساخته شده از هزاران معبد، شناخته شده است.
اگر به دنبال جزیره‌ای آرام صلح و صفا با آبهای تمیز به مثال کریستال و موج های آرام در ساحل هستید، Nusa Dua در جنوب بادی یک انتخاب درست برای شما است.

 


این شهر به عنوان محل رفت و آمد افراد ثروتمند عنوان قطبی از انواع هتل های لوکس که در یک ناحیه کنار هم جمع شده اند در سطح جهان تبدیل شده است.
در این میان هتل Apurva Kempinski شهر بالی از هتل‌های لوکس غیرقابل توصیف بالی می‌باشد.
هتل Kempinski به گروه هتلی آلمانی که در سال ۱۸۹۷ شده است تعلق دارد که تاریخی بلند بالا را در اروپا به خود تخصیص داده است.

 

خدمات ویژه هتل Kempinski

هتل هوشمند Kempinski بالی حجم عظیمی از خدمات لووکس را ارایه می‌دهد
برای مهمانان در تعطیلات یا مسافرت ها مجموعه از سوئیت های راحت در دسترس می باشد.
برای تازه متولدین یا ماه عسل ها مهمانیها و عروسی های خارق‌العاده‌ای را برای این مهمانان ترتیب می‌دهد.

 


این هتل با دقت زیاد در انتخاب عناصر یا مواد اولیه برای آشپزی به منظور ایجاد احساس لذت و تفریح برای مشتریان در طول سفر شان استفاده می کنند.
در این هتل در زمان تفریح اوقات فراغت و سرگرمی زمین گل و رایحه خواص چشمه معدنی آبگرم این منطقه انتخاب عالی می باشد.
به عنوان مجموعه هتلی در سطح شهرت جهانی Kempinski معتقد است که زندگی باید دارای استایل باشد و متعدد از تا برای مهمانان خاطرات سفری به یاد ماندنی و الهام گرفته از اروپاییان ایجاد نماید.

 

سیستم هوشمند در هتل Kempinski اندونزی

به همین منظور سیستمهای هوشمند برای این هتل ضروری هستند. امروزه می توان سیستم های هوشمند را جلودار در صف مد جهانی دانست.
تیم HDL اندونزی برای هتل هوشمند Kempinski بالی سیستم‌کنترل هوشمند و سروشنه متعدد آن را ارائه داده است تمام ۴۶۰ سوئیت و ویلا های به سیستم کنترلی هوشمند روشنایی وصل شده‌اند تا مطابق با خواسته هتل به توان حالت خوش آمد گویی را ایجاد نمود در زمانی که مهمان ها در را باز می کنند تمام تجهیزات سیستم روشن می شوند تا خوش آمدگویی گرمی را به مهمانان القا کنند و این احساس و ایجاد نمایند که آنها در خانه خودشان هستند.


به غیر از تمامی سوئیچ های هوشمند دیمر های هوشمند و تنظیم های حالت های متفاوت، سوئیت های شاخص هتل هوشمند Kempinski به کمک پنل های چند کاره HDL iFlex مجهز شده اند که قادر به کنترل سیستم روشنایی پرده برقی سیستم تهویه مطبوع فن های خروجی و غیره می باشد.
پنل‌های iFlex قادر به کنترل بیشتر از اینها هستند این پنل‌ها می‌توانند عملکردهای گوناگون در صورت وارد نیاز را به مجموعه دستورهای خود اضافه کنند.
بنابراین این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهند تا پترن های خاص خود را خلق کنند و بر روی کاور دکمه آن‌ها را در ضمن باید که همین موضوع باعث ایجاد سرگرمی بیشتر در زندگی و احساس انجام امور توسط خود کاربران را در آنها به راحتی ایجاد می‌کند.

 

تحت شرایط ایجاد شده متاثر از ویروس کرونا و اپیدمی موجود در سرتاسر جهان مردم امیدوار هستند تا با همکاری یکدیگر بتوانند این اپیدمی را مهار کنند.
اگرچه امروزه مردم در خانه‌های خود قرنطینه هستند، اما اعتقاد راسخ ما برنا براین است که چیز های خوب ریشه عمیق در قلب مردم دارد.
همانطور که یک وعده غذایی دلچسب یک آغوش گرم یک تکه کاغذ نوشته شده از جملات الهام بخش می‌تواند و حضرت خوشحال کننده را برای مردم رقم زاند شاید ساحل و نور خورشید در سواحل بالی به کمک این حس هوشمند این هتل بتواند رنگ تازه ای را به زندگی مردم در همان زمانی که همه ما منتظر آن هستیم بدهد.