برند HDL جایزه خانه هوشمند املاک و مستغلات 2020 چین را دریافت کرد

با عزت برگرد! HDL برنده سه جایزه مهم “جایزه خانه هوشمند املاک و مستغلات چین 2020”

از تاریخ 21 تا 23 دسامبر سال 2020، نمایشگاه خانه هوشمند و ساختمان هوشمند 2020 چین در نمایشگاه تجارت جهانی «گوانگژو پلی» برگزار شد. در مراسم اعطای جایزه خانه هوشمند املاک و مستغلات چین در سال 2020 ، که همزمان برگزار شد، شرکت HDL سه جایزه مهم خانه هوشمند امسال را با یک ضربه به خود اختصاص داد، که می توان از آن به عنوان یک برداشت کامل در تمام سال 2020 یاد کرد.

دریافت 3 جایزه غرور آمیز برای HDL، جایزه خانه هوشمند املاک و مستغلات 2020 چین

HDL موفق به کسب 3 جایزه در این نمایشگاه شد:

  •  “جایزه خانه های هوشمند 2020 املاک و مستغلات برجسته سازنده خانه های هوشمند”
  • “جایزه خانه های هوشمند 2020 املاک و مستغلات برجسته شرکت ساخت و ساز هوشمند”
  • “جایزه خانه های هوشمند املاک و مستغلات چین / واحد مشاوره نمایشگاه خانه های هوشمند و ساختمان های هوشمند چین”

 

در همان زمان، معاون شرکت HDL آقای He Jian “جایزه سال 2020 خانه املاک و مستغلات چین” و “جایزه خانه هوشمند املاک و مستغلات 2020 چین / مشاور خبره خانه هوشمند و ساختمان هوشمند چین” را دریافت کرد.

نمایشگاه “جایزه خانه هوشمند املاک و مستغلات چین” به طور مشترک توسط انجمن اتحاد فناوری ساختمان آسیا، کمیته حرفه ای سکونتگاه‌های انسانی جامعه معماری چین، اتحاد صنعت توسعه املاک و مستغلات چین و گروه کنوانسیون و نمایشگاه بین المللی گوانگدونگ هونگوی برگزار شد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، انتخاب صنعت خانه‌های هوشمند املاک و مستغلات سازمانی برتر ، تعیین معیار صنعت و توسعه صنعت پیشرو بود.

در اجلاس توسعه املاک و مستغلات چین در سال 2020 که در همان دوره برگزار شد، معاون رئیس HDL آقای He Jian سخنرانی اصلی در مورد “فضای هوشمند و زندگی بهتر” را ارائه داد و پیشنهاد داد که زندگی هوشمند یک شیوه جدید زندگی و مهمترین چیز  در دنیای مدرن امروزی است.

پیشنهاد آقای He Jian داشتن زندگی هوشمند راهی جدید برای زندگی در آینده است و مهمترین کار برای تولید محصول این است که برای  رفاه هرچه بیشتر کاربران انجام شود.

راحتی، حفاظت از محیط زیست، سلامتی، آسایش، نزدیک بودن به فکر و دغدغه کاربر و مردم گرا بودن موضوعاتی است که هر شرکت تحقیق و توسعه سیستم خانه هوشمند باید به آنها توجه کند.

در میزگرد فناوری هوشمند چی گذشت؟

علاوه بر این ، آقای He Jian برای شرکت در جلسه گفتگوی میزگرد فناوری هوشمند در توسعه املاک و مستغلات دعوت شد.

در حال حاضر ، فرصت ها و چالش های توسعه هوشمند املاک و مستغلات همزمان وجود دارند. اینکه چگونه فناوری هوشمند می تواند به املاک و مستغلات و ادغام فناوری و املاک و مستغلات کمک کند، محور گفتگوی این میزگرد بود.

وی گفت: اگرچه فناوری ها و محصولات کاملاً جدیدی به طور بی وقفه در بازار ظاهر می شوند، اما خانه های هوشمند همیشه باید بر روی تجربه شخصی کاربر تمرکز کنند. شرکت های خانه هوشمند باید همچنان به بهبود قابلیت های محصول خود و ایجاد تجربه کاربری با کیفیت بالا ادامه دهند.

اهداف بلند مدت HDL در حوزه هوشمندسازی

توانایی HDL برای کسب این جوایزه در مراسم این نمایشگاه از شناخت صنعت و اعتماد مشتری جدا نیست. در آینده، HDL همچنان از طریق سیستم جامع محصولات Wire و Wireless، کیفیت عالی محصول، اکوسیستم جامع هوشمند و راه حل‌های دقیق طراحی، تلاش خود را برای دستیابی به سود دو طرفه در بین شرکت‌های خانه هوشمند، شرکت های املاک و مستغلات و مالکان را با قدرت ادامه خواهد داد.