شرکت HDL به اتحادیه هوش مصنوعی آسیا و اقیانوسیه پیوست

HDL به طور رسمی به اتحادیه تجاری هوش مصنوعی آسیا و اقیانوسیه (AIBA) پیوست تا به طور مشترک قالب جدیدی را در صنعت AIoT ارائه دهد.

به تازگی ، کنفرانس جهانی توسعه دهندگان فناوری سخت توسط سازمان Tuya Intelligence و اتحاد تجاری هوش مصنوعی آسیا و اقیانوسیه در Hangzhou برگزار شد.

 

HDL به اتحادیه تجاری هوش مصنوعی آسیا و اقیانوسیه پیوست
HDL به اتحادیه تجاری هوش مصنوعی آسیا و اقیانوسیه پیوست

در طول کنفرانس، یکی از برگزارکنندگان کنفرانس، اتحادیه تجاری هوش مصنوعی آسیا و اقیانوسیه (AIBA) مراسم تأسیس کمیته ویژه AIBA را برگزار و مجوز آن را به HDL  اعطا کرد. HDL  رسماً به این اتحاد پیوست و به عنوان معاون واحد کمیته ویژه تجارت هوشمند AIBA برای ساخت مشترک صنعت AIoT برگزیده شد.

 

هتل Morpheus Macau
هتل Morpheus Macau

AIBA یا اتحادیه هوش مصنوعی آسیا و اقیانوسیه چیست؟

اتحادیه تجاری هوش مصنوعی آسیا و اقیانوسیه (AIBA) یک سازمان غیرانتفاعی است که فعالیت آن توسط Tuya Intelligence و شورای توسعه تجارت هنگ کنگ در اوایل سال 2019 آغاز شده است. هدف این اتحادیه  ساخت یک اکوسیستم AIoT، ارتقا ارتباطات درون صنعت و تسریع در زمینه هوش مصنوعی و تجاری‌سازی فناوری‌های اینترنت اشیا است.

در حال حاضر، بیش از 100 عضو در این اتحادیه وجود دارد و صنعت روشنایی، لوازم خانگی بزرگ  و کوچک، سنجش امنیت، بهداشت، صرفه جویی در انرژی و سایر صنایع را پوشش می دهد.

 

عمارت  Shenzhen Longhua Jinmao
عمارت Shenzhen Longhua Jinmao

HDL به عنوان یک تامین کننده شناخته شده از سیستم های کنترل هوشمند جامع در صنعت، ده‌ها هزار پروژه را در زمینه تجارت هوشمند، در سرتاسر جهان از جمله ایران عزیزمان اجرا کرده است که خدمات هوشمند و شخصی از جمله هتل ماکائو مورفئوس، عمارت شنژن Longhua Jinmao را برای کاربران مهیا کرده است.

در آینده، HDL از قدرت پلتفرم اتحاد تجاری هوش مصنوعی آسیا و اقیانوسیه (AIBA) برای تسریع در توسعه هوش مصنوعی و فناوری بزرگ داده و بستر ابری خود استفاده خواهد کرد تا کاربران تجربه فضای بهتری از ساختمان های هوشمند تجربه نمایند و در آنها ارزش بیشتری را ایجاد کند.